Skip to main content

Beste klant,

Naast digitale virussen zijn we bij Acom ook bezorgd om de virussen die uw en onze collega’s ook fysiek impacteren. Daarom willen we de nodige inspanningen leveren om toch de continuïteit en kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten te garanderen. Maar hierbij houden we uiteraard ook rekening met een maximale bescherming van onze eigen medewerkers.

WELKE MAATREGELEN NEMEN WIJ?

  • We proberen met een minimale bezetting op kantoor te werken:
    Dit wil zeggen dat u nog steeds op ons kan rekenen tussen 8u en 18u via ons support nummer +32 3 297 77 77.
    Maar omdat we onze medewerkers aanmoedigen om zoveel mogelijk van thuis uit te werken kan dit er wel voor zorgen dat er momenten zijn dat er niemand op kantoor is. Indien u dan ook echt iemand ter plaatse nodig heeft gelieve eerst te bellen voor een afspraak.
  • We verkiezen digitale communicatie en interventies op afstand
    Zoals gewoonlijk beantwoorden we graag je vraag per mail of telefonisch en ook naar de klanten toe vragen wij aan onze medewerkers om zoveel mogelijk interventies van op afstand te doen.
  • We vragen wat extra begrip voor eventuele wachttijden bij bestellingen
    Gezien tegenwoordig het meeste IT materiaal in China wordt gefabriceerd merken wij dat er bij onze distributeurs dikwijls geen stock meer is en dat we dan ook bestellingen hebben die soms weken op zich laten wachten. Uiteraard zoeken wij mee naar alternatieven, maar hier vragen wij uw begrip dat niet alles snel geleverd kan worden.
  • We dragen mondmaskers op verplaatsing en op kantoor
    Indien er geen interventie op afstand mogelijk is en onze Field Engineers toch naar uw bedrijf moet komen, zal deze een masker opzetten. Ook op ons hoofdkantoor dragen de aanwezige medewerkers een mondmasker bij verplaatsing in het gebouw.
    Indien u ons hoofdkantoor bezoekt, vragen wij u dan ook vriendelijk om een mondmasker te dragen en uw handen te ontsmetten aan de deur.

Specifieke vragen voor jouw activiteiten?
Voor meer details voor uw specifieke situatie kan u altijd contact opnemen met uw Acom accountmanager.
Hopelijk blijft op deze manier de impact zowel voor u als klant als voor ons en onze collega’s zo minimaal mogelijk

Leave a Reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.