Skip to main content

ONZE WERKWIJZE

Hoe gaan we te werk?

1

Kennismaking

We komen graag even op bezoek om kennis te maken. We leggen je alvast uit hoe acom te werk gaat en leren graag bij over je bedrijf.
2

Analyse

We analyseren je huidige infrastructuur en stellen een voorstel op om je infrastructuur te optimaliseren.
3

Uitvoering

De goedgekeurde voorstellen worden uitgevoerd door onze techniekers.
4

Afspraken

Samen bespreken hoe onze samenwerking zal verlopen en maken we hier duidelijke afspraken rond.
5

Opvolging

Je zal een team toegewezen krijgen dat je organisatie kent en zal opvolgen. We gaan ook steeds op zoek naar oplossingen die je infrastructuur nog verder kunnen verbeteren.

CONSULTANCY

Op zoek naar een betrouwbare IT-partner?

Onze experts staan klaar om je met kennis van zaken, professioneel advies en doelgerichte begeleiding te bieden. Met acom als jouw IT partner helpen wij om uw ideale IT-systeem samen te stellen zodat jouw bedrijf perfect kan draaien.
Met meer dan dertig jaar ervaring in de IT-ondersteuning van kmo’s zijn wij de perfecte partner voor jouw bedrijf. We voelen perfect aan hoe je denkt en werkt en weten vooral hoe we kunnen helpen.

SERVICE DESK

Hulp van op afstand

Onze Service Desk Engineers helpen van op afstand met mogelijke probleem, zo kan je blijven werken zonder problemen op het netwerk. Hoe kan onze Service Desk je van dienst zijn?
  • Vragen en tickets:
    Heb je vragen of opmerkingen? Onze Service Desk staat steeds klaar om vragen en problemen op te lossen. Ze zoeken steeds naar de beste oplossing voor het probleem, of dit nu op afstand is of ze een Field Engineer inschakelen.
  • Bestelde producten verwerken:
    Onze Service Desk ontvangt bestelde producten en koppelen ze aan het juiste ticket. Vervolgens nemen ze de voorbereiding van de bestelling op zich en zorgen ze dat alles klaar staat voor de levering van je bestelling.
  • Toestellen herstellen:
    Wens je een minder dringende herstelling te laten uitvoeren? Breng dan je toestellen of verstuur ze naar ons kantoor. De Service Desk repareert al de goederen die op kantoor toekomen voor herstelling. Na de reparatie kan je het artikel weer komen ophalen wanneer het past.
  • Monitoring:
    Op onze Service Desk worden de toestellen van onze klanten gemonitord zodat deze steeds optimaal blijven werken. Is er toch een probleem? Dan zijn we meteen op de hoogte dankzij de Service Desk medewerker die verantwoordelijk is voor monitoring.

WIL JIJ GEBRUIK MAKEN VAN ONZE DIENSTEN?

Plan nu een gesprek in met één van onze consultants.