Skip to main content

WAAROM 3CX?

Een telefooncentrale vinden dat bij uw manier van werken past is een hele uitdaging. Maar zoek niet verder, want de centrale van 3CX is wat u zoekt. Perfect voor de nieuwe manier van werken en volledig op maat van uw bedrijf. Met deze oplossing kiest u voor een centrale via de cloud, die niet alleen gemakkelijk is in gebruik maar waar u ook nog eens zal op besparen.

BETAALBARE, FLEXIBELE OPLOSSING

3CX heeft hun licenties gebaseerd op simultane lijnen in plaats van het aantal extensies. U betaalt dus niet voor het aantal gebruikers maar voor de lijnen die gebruikt worden in uw dagelijkse communicatie. U kan een onbeperkt aantal extensies aanmaken, zonder extra kost!

De 3CX centrale zorgt ervoor dat al uw communicatie via één platform kan.

  • Organiseer videomeetings met je personeel
  • Beheer gesprekken effectief door geavanceerde functies zoals wachtrijen, etc
  • Reageer via 3CX op berichten. Koppel uw sms-verkeer, Facebookberichten en zelfs de chatbox van uw website.
  • Maak gebruik van de live chat voor communicatie tussen collega’s.
  • Integreer uw contactenlijst uit uw CRM-software, zo weet u steeds wie er belt.

GEMAKKELIJK IN GEBRUIK EN BEHEER

Vanwege de gebruiksvriendelijke interface van 3CX is het werken met deze telefooncentrale zeer makkelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld uw favoriete nummers opslaan als favorieten. Creëer verschillende groepen en call queues waar gebruikers aan worden toegevoegd, zo zal uw klant steeds bij de juiste persoon terechtkomen.

Richt uw eigen callcenter op voor uw bedrijf en volg deze als manager ook mee op. U kan gesprekken opnemen, in een wachtrij plaatsen, statistieken raadplegen, etc. Als manager kan u het  telefoongebruik van uw bedrijf mee opvolgen in de manager view of de wallboard die mee in de centrale zijn geïntegreerd.

Gebruikers kunnen ook zelf hun eigen begroeting opnemen, hun status aanpassen of favoriete extensies toevoegen in de webclient.

BEL VIA UW TELEFOONTOESTEL, COMPUTER OF GSM

Zorg ervoor dat telefoneren niet meer enkel met het voorziene telefoontoestel kan, maar ook via gsm of computer. De telefooncentrale van 3CX is namelijk gelokaliseerd in de cloud, dit zorgt ervoor dat uw telefooncentrale van overal te gebruiken is. Uw werknemers kunnen inloggen in de webclient of hun app om van op elk toestel te kunnen bellen. Zorg ervoor dat al uw medewerkers steeds te bereiken zijn zonder extra investeringen in gsm-toestellen of abonnementen, zeer handig voor thuiswerkers! 😉

Ontdek de werking van de 3CX app alvast in volgend filmpje.

EXTRA OPTIES

Cloud based

De 3CX telefooncentrale zal gehost worden in een Azure machine. Er is dus geen fysieke centrale meer nodig.

Microsoft 365 integratie

Gebruikt uw bedrijf Microsoft 365? Dan is 3CX de ideale telefooncentrale voor u! Koppel 3CX eenvoudig met Microsoft 365 en haal het beste uit beide!

Bellen via uw browser, gsm of de desktop app

Vanwege de ruime mogelijkheden voor het gebruik van de 3CX centrale, zal elke werknemer op een goede manier kunnen telefoneren.

Ideaal voor thuiswerk of werk op locatie

Vereenvoudig thuiswerken en communicatie tussen verschillende kantoren en/of collega's. Je neemt je nummer namelijk steeds mee en bent niet afhankelijk van een fysiek telefoontoestel.

CRM-integratie

Weet precies door wie u wordt gebeld nog voordat u de telefoon opneemt: integreer uw CRM- of helpdesksysteem met 3CX.

Geïntegreerde callcenter oplossing

Ontdek de geïntegreerde callcenter oplossing en maak gebruik van wachtrijen, opnames, terugbelopties en rapporten over het telefoongebruik van je team.

Heb jij interesse in een 3CX telefooncentrale?