Help ik heb een probleem!

Onze Service Desk is bereikbaar tussen 8:00 – 18:00.

 Bel ons: + 32 3 297 77 77 

Hoe gaan we te werk?

Heeft u een probleem of vragen? Onze Service Desk staat steeds voor u klaar. We gaan als volgende te werk:

  1. Bel ons op het nummer +32 3 297 77 77 of stuur ons een mail via het voorziene contactformulier. Voor dringende zaken vragen wij om steeds te bellen.
  2. Onze Service Desk Engineer zal van uw vraag of opmerking een ticket maken.
  3. Aan de hand van enkele criteria bepaalt onze Service Desk Engineer hoe dringend uw ticket is en kent een prioriteit toe.
  4.  We bekijken of het probleem vanop afstand kan worden opgelost, indien dit niet het geval is moet er een afspraak worden gemaakt met uw vaste technieker en zal deze zo snel mogelijk ter plaatse langs komen.

Hulp nodig buiten de openingsuren? 

Problemen met uw netwerk maar onze Service Desk is niet open?
Geen zorgen, we werken met een wachtdienst voor problemen met hoge prioriteit.

Downloads voor hulp op afstand

Onze Service Desk maakt gebruik van Teamviewer om u van op afstand te helpen.
Download uw versie hier:

Mail onze Service Desk

Hebt u een probleem? U kan onze Service Desk Engineers ook via mail bereiken.

Hebt u nog andere vragen? Contacteer ons!