De Acom Service Desk

Onze Service Desk Engineers helpen u van op afstand met uw probleem, zo kan u blijven werken zonder problemen op uw netwerk.

Service Desk acom

Vragen en tickets

Heeft u vragen of opmerkingen? Onze Service Desk staat steeds voor u klaar. Uw vraag of opmerking wordt een ticket. Onze Service Desk bepaalt voor elk ticket hoe dringend het is en kent aan elk ticket een prioriteit toe. Ze werken de tickets af op volgorde van dringendheid. Ze bekijken ook of het probleem vanop afstand kan worden opgelost, dan wel of er hulp ter plaatse nodig is. In het eerste geval zoekt de Service Desk voor u naar de beste oplossing, in het tweede geval verzenden ze het ticket naar het team van Field Engineers.

Bestelde producten verwerken

Onze Service Desk ontvangt bestelde producten die op kantoor geleverd worden. Na ontvangst kopen ze de producten in en koppelen ze de goederen aan het juiste ticket. Vervolgens zetten ze de producten klaar op de juiste plaats in het magazijn. Op die manier vinden de Field Engineers probleemloos de toestellen terug die ze moeten installeren bij de klant.

Toestellen herstellen

Wil u een minder dringende herstelling laten uitvoeren? U kunt uw toestellen steeds naar ons kantoor brengen of versturen. De Service Desk repareert al de goederen die op kantoor toekomen voor herstelling. Na de reparatie kunt u het artikel weer komen ophalen wanneer het u past.

Service Desk Engineer Reparatie computer herstelling

Bent u zelf gepassioneerd door IT, flexibel, klantgericht en op zoek naar een boeiende en uitdagende job?
Wij zoeken nog nieuwe collega’s!