Skip to main content
  • facebook
  • linkedin
  • instagram
Heb je een probleem en heb je onze hulp nodig? Contacteer onze Service Desk.
Close Search
AcomAcom
  • Over acom
  • Contact
search
Menu
  • Diensten
  • Producten
  • Over acom
    • Over Ons
    • Referenties
  • Blog
  • Jobs 2
  • Contact
    • Contacteer Ons
    • Support
  • search
  • Menu
Acom

Home > Blog

BLOG

Filter

AllAcomAlgemeenNieuwsProtelTips & tricksVeiligheidVideo
AcomAlgemeen

CORONAVIRUS COVID-19

AlgemeenVeiligheid

Wachtwoorden, niet meer van deze tijd?

Protel

Protel: software voor hotelmanagement

Algemeen

Een server: wat is dat nu eigenlijk?

Acom

Steppen naar de klant

Tips & tricks

Veilig werken met Windows Virtual Desktop: ideaal voor telewerk

Acom

Het verloop van onze a-kom wedstrijd

Algemeen

Op afstand en toch dichtbij met Microsoft Teams

NieuwsVeiligheid

Centrum voor Cybersecurity België waarschuwt voor sterke toename phishing-berichten (Smishing)

Tips & tricksVeiligheid

Veilig gevoel: terecht of niet echt?

Acom

Een dag in het leven van een Service Desk Engineer

Tips & tricks

Delen: hoe doe je dat best?

Acom IT

Contacteer ons

Boomsesteenweg 524
2020 Antwerpen
E: info@acom.be
T Admin: +32 3 210 92 60

Contacteer onze Service Desk

Elke werkdag: 8:00 – 18:00
+32 3 297 77 77
support@acom.be

Software voor hulp op afstand

  • Softwarehulp voor Windows
  • Softwarehulp voor Mac

Software acom

Support Host

Log in op de Client Portal

acom IB nv

Maatschappelijke zetel:
Boomsesteenweg 524
2020 Antwerpen

BE 0475.917.137

RPR Antwerpen

© 2022 Acom. - Cookiebeleid - Verkoopsvoorwaarden

  • facebook
  • linkedin
  • instagram
Close Menu
  • Diensten
  • Producten
  • Blog
  • Jobs 2
  • Over Ons
  • Referenties
  • Contacteer Ons
  • Support

Hulp nodig?

Contacteer onze Service Desk
Elke werkdag: 8:00 - 18:00
support@acom.be
+32 3 297 77 77

Download software voor hulp op afstand
Teamviewer voor Windows
Teamviewer voor Mac

Beheer cookie toestemming
Acom gebruikt cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}