3CX

Bent u op zoek naar een moderne, uitgebreide telefooncentrale zonder al het gedoe? Zoek niet verder, met 3CX hoeft u zich geen zorgen te maken over uw telecommunicatie.
Het is snel en eenvoudig in gebruik, beheer en configuratie en dit alles aan een goedkopere prijs dan de klassieke telefooncentrale.

Betaalbare, flexibele oplossing

Een telefooncentrale vinden dat bij uw manier van werken past is een hele uitdaging. Maar zoek niet verder, want de centrale van 3CX is wat u zoekt. Perfect voor de nieuwe manier van werken en volledig op maat van uw bedrijf. Met deze oplossing kiest u voor een centrale via de cloud, die niet alleen gemakkelijk is in gebruik maar waar u ook nog eens zal op besparen.

3CX heeft hun licenties namelijk gebaseerd op simultane lijnen in plaats van het aantal extensies. U betaald dus niet voor het aantal gebruikers maar voor de lijnen die gebruikt worden in uw dagelijkse communicatie. U kan namelijk een onbeperkt aantal extensies aanmaken, zonder extra kost! Het aantal simultane lijnen baseren we op uw huidig telefoongebruik.

De 3CX centrale zorgt ervoor dat al uw communicatie via één platform kan. Communiceer via telefoon, video of messaging en integreer uw chatbox van uw website, Facebook-berichten en zelfs sms. Dankzij de mogelijkheid om uw CRM-systeem te integreren weet u ook steeds wie er belt.

Gemakkelijk in gebruik en beheer!

Zoals u wel merkt zijn er heel wat mogelijkheden met de 3CX telefooncentrale, maar dat is nog niet alles. U kan bijvoorbeeld ook een eigen callcenter oprichten voor uw bedrijf en deze als manager ook mee opvolgen. U kan gesprekken opnemen, gesprekken in een wachtrij plaatsen, statistieken raadplegen, etc.

Creëer verschillende groepen en call queues waar gebruikers aan worden toegevoegd, zo zal uw klant steeds bij de juiste persoon terechtkomen. Volg het telefoongebruik van uw bedrijf mee aan de hand van de manager view of de wallboard die mee in de centrale zijn geïntegreerd.

Gebruikers kunnen ook zelf hun eigen begroeting opnemen, hun status aanpassen, favoriete extensies toevoegen in de webclient.

Bel via uw telefoontoestel, computer of gsm

Zorg ervoor dat telefoneren niet meer enkel met het voorziene telefoontoestel kan, maar ook via gsm of computer. De telefooncentrale van 3CX is namelijk gelocaliseerd in de cloud, dit zorgt ervoor dat uw telefooncentrale van overal te gebruiken is. Uw werknemers kunnen inloggen in de webclient of hun app om van op elk toestel te kunnen bellen. Zorg ervoor dat al uw medewerkers steeds te bereiken zijn zonder extra investeringen in gsm-toestellen of abonnementen, zeer handig voor thuiswerkers! 😉

Ontdek de werking van de 3CX app alvast in volgend filmpje.

Integratie voor Protel-software

3CX heeft ook gedacht aan de hotelsector en heeft integraties ontwikkeld voor verschillende hotelsoftware waaronder ook Protel. Telefoontoestellen in hotelkamers zijn vaak een hoge kost voor hotels, daarom is 3CX de ideale oplossing. U betaald niet voor het aantal extensies maar voor het effectieve gebruik van de telefoons.

Door de integratie met Protel kan u uw service naar een nog hoger niveau tillen, zonder dure add-ons te installeren. Deze functie zit namelijk in de Pro en Enterprise versie van de 3CX centrale inbegrepen! U kan onder meer bellende gasten herkennen via de beller-ID, voicemails configureren voor uw gasten, wekservices plannen en zelfs rechtstreeks vanuit de 3CX interface reageren op Facebookberichten.

Nog niet overtuigd over de Protel integratie van 3CX? Lees enkele case studies van hotelketens zoals Holiday Inn op de website van 3CX.