Support
Hulp nodig?
Download onze software voor hulp op afstand:
Contacteer onze helpdesk
Elke werkdag: 8:00 - 18:00
Overige downloads

PROTEL – SUPPORT & IMPLEMENTATION CONSULTANT

acom is steeds op zoek naar nieuw talent. Hieronder vindt u een overzicht van al onze openstaande vacatures.
Ben jij de kandidaat die we zoeken? Neem dan snel contact met ons op.

Protel – Support & implementation consultant

Krijg jij als frequent bezoeker ook telkens jouw favoriete kamer en je vaste tafel aan het raam bij het ontbijt? Ben jij als pasgetrouwd koppel wel eens te gast geweest in een hotel waar het bed voorzien was van rozenblaadjes? Samen met een ploeg van 25 gedreven collega’s zorgen wij er bij Acom dagelijks voor dat een 100-tal hotels verspreid over heel België aan hun gasten deze ervaring kunnen bezorgen. Dit realiseren we doordat onze hospitalty afdeling onze klanten inspireert bij de keuze, de installatie en de inrichting van de Protel Property Management Software. (Protel PMS)

 

Ben jij de persoon die hotels op weg wil helpen om hun interne werking te stroomlijnen door bijvoorbeeld samen met de hotelmanager te bekijken welke taken je kan automatiseren via onze software. Begrijp jij hoe hotels hun prijsbepaling doen en wil je de hotels helpen om het maximale rendement en klantentevredenheid uit hun kamers te halen door hen te inspireren vanuit jouw ervaringen? Dan kijken wij er naar uit om jou te ontmoeten.

 

Je zal onze klanten, die verspreid zitten over heel België, zowel telefonisch als ter plaatse verder helpen met de hotel software vragen die zij hebben. Je zal hun teams opleiden in het gebruik van de software en voorstellen doen over koppelingen met de andere functies binnen het hotel zoals bijvoorbeeld de wellnes, restaurant of andere aanbiedingen die zij hebben. Je houdt nauwkeurig je geleverde prestaties bij in ons opvolgsysteem zodat zowel de klant als je collega’s altijd mee op de hoogte zijn van de status van een project of vraag.  Je zal samen met de collega’s van onze hospitality afdeling mee werken aan een 24×7 permanentie vermits een hotel toch een beetje is zoals de stad New York namelijk: “The city that never sleeps”.

 

Kortom, combineer jij een passie voor hospitality met een passie voor technologie neem dan zeker contact met ons op!

Je functie

  • Je begeleidt de klant om het hele ritueel van reservatie tot check out in te richten in de Protel PMS software.
  • Je verleent de nodige ondersteuning voor de Protel toepassingen aan klanten zowel ter plaatse, telefonisch als via e-mail.
  • Je ondersteunt de klanten en gebruikers snel en efficiënt en lost zoveel mogelijk aanvragen zelfstandig op.
  • Je organiseert en geeft opleiding aan de klanten in het gebruik en de functies van de Protel software.
  • Je begrijpt de noden en wensen van de klant en denkt mee om de juiste oplossing aan te bieden.
  • Je staat in voor de communicatie met de klant en eventuele externe partners.
  • Je bent gepassioneerd door alles wat met hotelbeheer & technologie te maken heeft en draagt deze passie ook uit naar je collega’s en klanten.

Je profiel

  • Een horeca opleiding (niveau bachelor of gelijkgesteld door ervaring) is mooi meegenomen.
  • De achterliggende processen en inrichting van een hotel kennen geen geheimen meer voor je.
  • Rate en Yield management zijn dagelijks kost voor jou
  • Je hebt ervaring in het opleiden van collega’s of klanten
  • Je beheerst typische hotelterminologie en kan deze relateren aan gebruik in hotelsoftware
  • Je hebt een passie voor alles wat met informatica te maken heeft gaande van apps, software, tablets tot computers en netwerken.
  • Gebruikerservaring met de Protel software is een groot pluspunt.
  • Kennis van o.a.. Windows Server en SQL Server is mooi meegenomen, doch niet vereist.
  • Je bent bereid om mee te draaien in een telefonisch permanentie systeem.
Diploma
  • Bachelor Hotelmanagement aangewezen.
  • Heb je niet het vereiste diploma of ervaring maar de juiste interesse kom je ook in aanmerking voor deze job.
Persoonsgebonden competenties
  • klantgericht zijn
  • zelfstandig werken
  • flexibel zijn
  • sociaal vaardig zijn
  • nauwkeurig werken
Talenkennis
  • Nederlands (zeer goed)
  • Engels (goed)
  • Frans (zeer goed)
Werkervaring
  • 5 jaar ervaring in de hotelsector, in het Front-Office departement
  • Ervaring in, en kennis van restaurant- en banketdepartementen is een pluspunt.
Rijbewijs

B (aangewezen)

Ons aanbod

  • Opleiding en begeleiding zodat je uiteindelijk zelfstandig Protel installaties kan uitrollen en ondersteunen.
  • Uitdagende projecten met een mooie leercurve en doorgroei mogelijkheden.
  • Een open bedrijfscultuur waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen planning te maken.
  • Trainingen, technische workshops en opleiding waar nodig en de mogelijkheid tot het behalen van erkende certificaten.
  • Grote betrokkenheid en steun vanuit de collega’s.
  • Een KMO waar een familiale sfeer centraal staat en er regelmatig evenementen worden georganiseerd.
  • Een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals wagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques…
Contract
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
Plaats tewerkstelling

Boomsesteenweg 524
2020 Antwerpen

Interesse?

Stuur ons je CV naar Jobs@acom.be.

Elk IT probleem zien we als een uitdaging.

We bekijken graag hoe we u kunnen verderhelpen.