Support
Hulp nodig?
Download onze software voor hulp op afstand:
Contacteer onze helpdesk
Elke werkdag: 8:00 - 18:00
Overige downloads

PROTEL – SUPPORT & IMPLEMENTATION CONSULTANT

acom is steeds op zoek naar nieuw talent. Hieronder vindt u een overzicht van al onze openstaande vacatures.
Ben jij de kandidaat die we zoeken? Neem dan snel contact met ons op.

Protel – Support & implementation consultant

Als protel – support & implementation consultant wil je onze hotelklanten helpen zodat zij aan hun gasten de best mogelijke hotel ervaring kunnen bezorgen. Je bent hun aanspreekpunt en begeleid hen bij de inrichting, implementatie en ondersteuning van hun Protel Property Management Systeem.
Protel is een Duitse firma gevestigd in Dortmund en is een toonaangevende leverancier van Hotelmanagement software met wereldwijd meer dan 14000 hotels die hiervan gebruik maken.

Je functie

  • Je begeleidt de klant om het hele ritueel van reservatie tot check out in te richten in de Protel PMS software.
  • Je verleent de nodige ondersteuning voor de Protel toepassingen aan klanten zowel ter plaatse, telefonisch als via e-mail.
  • Je ondersteunt de klanten en gebruikers snel en efficiënt en lost zoveel mogelijk aanvragen zelfstandig op.
  • Je organiseert en geeft opleiding aan de klanten in het gebruik en de functies van de Protel software.
  • Je begrijpt de noden en wensen van de klant en denkt mee om de juiste oplossing aan te bieden.
  • Je staat in voor de communicatie met de klant en eventuele externe partners.
  • Je bent gepassioneerd door alles wat met hotelbeheer & technologie te maken heeft en draagt deze passie ook uit naar je collega’s en klanten.

Je profiel

  • Een horeca opleiding (niveau bachelor of gelijkgesteld door ervaring) is mooi meegenomen.
  • De achterliggende processen en inrichting van een hotel kennen geen geheimen meer voor je.
  • Rate en Yield management zijn dagelijks kost voor jou
  • Je hebt ervaring in het opleiden van collega’s of klanten
  • Je beheerst typische hotelterminologie en kan deze relateren aan gebruik in hotelsoftware
  • Je hebt een passie voor alles wat met informatica te maken heeft gaande van apps, software, tablets tot computers en netwerken.
  • Gebruikerservaring met de Protel software is een groot pluspunt.
  • Kennis van o.a.. Windows Server en SQL Server is mooi meegenomen, doch niet vereist.
  • Je bent bereid om mee te draaien in een telefonisch permanentie systeem.
Diploma
  • Bachelor Hotelmanagement aangewezen.
  • Heb je niet het vereiste diploma of ervaring maar de juiste interesse kom je ook in aanmerking voor deze job.
Persoonsgebonden competenties
  • klantgericht zijn
  • zelfstandig werken
  • flexibel zijn
  • sociaal vaardig zijn
  • nauwkeurig werken
Talenkennis
  • Nederlands (zeer goed)
  • Engels (goed)
  • Frans (zeer goed)
Werkervaring
  • 5 jaar ervaring in de hotelsector, in het Front-Office departement
  • Ervaring in, en kennis van restaurant- en banketdepartementen is een pluspunt.
Rijbewijs

B (aangewezen)

Ons aanbod

  • Opleiding en begeleiding zodat je uiteindelijk zelfstandig Protel installaties kan uitrollen en ondersteunen.
  • Uitdagende projecten met een mooie leercurve en doorgroei mogelijkheden.
  • Een open bedrijfscultuur waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen planning te maken.
  • Trainingen, technische workshops en opleiding waar nodig en de mogelijkheid tot het behalen van erkende certificaten.
  • Grote betrokkenheid en steun vanuit de collega’s.
  • Een KMO waar een familiale sfeer centraal staat en er regelmatig evenementen worden georganiseerd.
  • Een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals wagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques…
Contract
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
Plaats tewerkstelling

Boomsesteenweg 524
2020 Antwerpen

Interesse?

Stuur ons je CV naar Jobs@acom.be.

Elk IT probleem zien we als een uitdaging.

We bekijken graag hoe we u kunnen verderhelpen.