Support
Hulp nodig?
Download onze software voor hulp op afstand:
Contacteer onze helpdesk
Elke werkdag: 8:00 - 18:00
Overige downloads

ORDER ADMINISTRATIE

acom is steeds op zoek naar nieuw talent. Hieronder vindt u een overzicht van al onze openstaande vacatures.
Ben jij de kandidaat die we zoeken? Neem dan snel contact met ons op.

Order Administratie

Doelstelling van de functie

 

Als administratief medewerk(st)er maak je deel uit van het Order en Sales team.

Je staat in voor het plaatsen en opvolgen van de bestellingen bij de leveranciers, het administratief opvolgen en verlengen van de samenwerkingsovereenkomsten met onze klanten, opmaken van de facturen aan onze klanten.

Tenslotte verzorg je ook de telefonische contacten met onze klanten.

 

1     Resultaatsgebieden

 

1.1   Correspondentie

 

  • Eerste telefonisch aanspreekpunt van de firma
  • Opvolgen van de correspondentie die via verschillende kanalen binnenkomt en aan de juiste personen bezorgen. (Brief, mail, fax, …)
  • Het fungeren als eerste aanspreekpunt bij telefoongesprekken voor management en ontvangst van gasten

 

1.2   Klantenadministratie

 

  • Aanmaken van prospecten en nieuwe klanten in het logistiek softwarepakket.
  • Opvolgen van aflopende contracten en waar nodig deze verlengen.
  • Opvolgen en registreren van de samenwerkingscontracten met onze klanten.

 

1.3   Order administratie

 

  • Aanmaken van nieuwe producten in het logistiek softwarepakket
  • Opvolgen en registratie van garanties bij de leveranciers
  • Invoeren en plaatsen van bestellingen bij onze leveranciers zoals bijvoorbeeld Techdata, Apple en anderen.
  • Opvolgen van de tijdige leveringen van de bestellingen
  • Ontvangen van bestelde licenties en ter beschikking stellen aan de techniekers en de klanten.

 

1.4   Sales administratie

 

  • Mailingen en of nieuwsbrieven uitsturen
  • Aanmaken en updaten van eenvoudige offertes

 

2     Opleidingsniveau/ervaring

 

  • Bij voorkeur al eerste administratieve ervaring achter de rug.
  • Een opleiding als Administratief bediende is een pluspunt

 

3     Competenties / Vaardigheden

 

3.1   Technische vaardigheden

 

  • MS Office suite (Word – Excel – PowerPoint – Outlook)
  • Perfect Nederlands
    zeer goede kennis Engels
    zeer goede kennis Frans
  • Kennis van boekhouding is een pluspunt
  • Interesse in de ICT sector is een pluspunt

 

3.2   Gedragsvaardigheden

 

  • Omgaan met stress
  • Commercieel zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Klantgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen

 

 

4     Acom Waarden

 

4.1   Klantgericht

 

Toont een grote betrokkenheid naar de klant en verdedigt zijn belangen binnen acom, zodat de juiste beslissingen worden genomen. Kan door actief te luisteren, de behoeften & de situatie van zowel klant als leverancier goed inschatten. Reikt oplossingen aan die de ICT-infrastructuur van de klant verbeteren.

 

4.2   Team

 

Kan zich inleven in de collega’s en elkaars verschillen gebruiken als meerwaarde. Aarzelt niet om bij de collega’s hulp of raad te vragen. Toont zich steeds bereid om kennis en ervaringen te delen. Neemt actief deel aan vergaderingen. Wil bijdragen tot het succes van het bedrijf. Is in staat om het eigen werk zodanig te organiseren, dat een collega vlot kan overnemen. Is steeds bereid om voor een collega in te springen.

 

4.3   Gedreven

 

Zet zich op een enthousiaste en vastberaden wijze in om elke taak tot in de puntjes te verzorgen en de klant tevreden te stellen. Volgt proactief klanten en taken op. Zet zich in om mee te bouwen aan de verdere groei van acom en de klant. Stelt de juiste prioriteiten, zodat afgesproken deadlines worden gerespecteerd.

 

4.4   Integer

 

Vertegenwoordigt acom op een gepaste manier bij de klant. Is loyaal naar acom toe en steunt managementbeslissingen. Handelt op een correcte manier naar klanten, collega’s en leveranciers.

 

4.5   Communicatief

 

Past zijn/haar taalgebruik aan de doelgroep aan en is in staat om complexe materie in eenvoudige termen uit te leggen. Informeert alle betrokken partijen over de stand van zaken. Toont in de communicatie grote betrokkenheid voor het welslagen van een project of taak.

 

4.6   Zelfstandig

 

Zoekt steeds op een zelfstandige manier naar een oplossing op maat van de klant. Staat autonoom in voor de planning van de eigen agenda en het beheer van het eigen takenpakket. Streeft naar een hoge graad van efficiëntie.
Neemt verantwoordelijkheid voor het eigen takenpakket, beslissingen en fouten. Komt op voor de eigen belangen bij alle stakeholders. Werkt een taak volledig af en houdt zich aan gemaakte afspraken, zowel intern als extern.

Interesse?

Stuur ons je CV naar Jobs@acom.be.

Elk IT probleem zien we als een uitdaging.

We bekijken graag hoe we u kunnen verderhelpen.